Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/474
Назва: Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної діяльності
Автори: Шевчук, Оксана Миколаївна
Ключові слова: соціально-педагогічний тренінг, інновації
Дата публікації: 24-кві-2013
Видавництво: Актуальні проблеми підготовки соціальних педагогів: матеріали науково-методичного семінару. - Умань: ПП Жовтий, 2013. - 168с.
Бібліографічний опис: соціально-педагогічний тренінг
Короткий огляд (реферат): Для сьогодення характерні динамічні процеси, які охоплюють всі сфери життєдіяльності людини і суспільства загалом та супроводжуються відчутними змінами у практичній діяльності особистості. На виклик часу є відповідь – зміна комунікації, розвиток методів підготовки людей до нових умов міжособистісної взаємодії. Одним з таких методів є тренінг. Він являє собою динамічну форму навчання, в ході якої відбувається активне засвоєння знань, умінь та навичок, що відповідає умовам сучасного життя. Можливості тренінгу (діагностика, навчання, розвиток) все більше привертають увагу соціальних педагогів, соціальних працівників, психологів, менеджерів та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/474
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези. Шевчук О. ТРЕНІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА.pdf63,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.