Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2013-10-21T14:58:57Z-
dc.date.available2013-10-21T14:58:57Z-
dc.date.issued2013-04-24-
dc.identifier.citationсоціально-педагогічний тренінгuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/474-
dc.description.abstractДля сьогодення характерні динамічні процеси, які охоплюють всі сфери життєдіяльності людини і суспільства загалом та супроводжуються відчутними змінами у практичній діяльності особистості. На виклик часу є відповідь – зміна комунікації, розвиток методів підготовки людей до нових умов міжособистісної взаємодії. Одним з таких методів є тренінг. Він являє собою динамічну форму навчання, в ході якої відбувається активне засвоєння знань, умінь та навичок, що відповідає умовам сучасного життя. Можливості тренінгу (діагностика, навчання, розвиток) все більше привертають увагу соціальних педагогів, соціальних працівників, психологів, менеджерів та ін.uk
dc.publisherАктуальні проблеми підготовки соціальних педагогів: матеріали науково-методичного семінару. - Умань: ПП Жовтий, 2013. - 168с.uk
dc.subjectсоціально-педагогічний тренінг, інноваціїuk
dc.titleТренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної діяльностіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези. Шевчук О. ТРЕНІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА.pdf63,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.