Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШкуренко, Олександра Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-02-01T09:49:24Z-
dc.date.available2016-02-01T09:49:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології №9(43), 2014 : наук. Журнал / гол. ред А. Сбруєва. - Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. - С. 207-214uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4791-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми готовності студентів до професійної педагогічної комунікації з точки зору психологічної та педагогічної наук. Особливу увагу приділено терміну “готовність до педагогічної комунікації”, розкрито його суть. Із проведеного аналізу дефініцій “готовність”, автор пропонує власне розуміння цього терміну його сутності, змісту та компонентів формування готовності студентів факультету початкової освіти до професійно-педагогічної комунікації. У дослідженні запропоновано навички міжособистісного спілкування, які є обов’язковою ознакою готовності до професійно-педагогічної комунікаційної діяльності майбутнього учителя початкової школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСуми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371. 134-
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectготовність-
dc.subjectпедагогічна комунікація-
dc.subjectосвітнє середовище-
dc.subjectканали спілкування-
dc.subjectінтерактивні технології-
dc.subjectполілог-
dc.subjectкомпетентність-
dc.titleГотовність майбутнього учителя початкової школи до здійснення професійної педагогічної комунікаціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.