Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/480
Title: | Майбутній соціальний педагог як субєкт професійного спілкування: критерії сформованості |
Authors: | Балдинюк, Олена Дмитрівна |
Keywords: | педагогічне спілкування функції культури соціокультурні критерії |
Issue Date: | 2012 |
Series/Report no.: | УДК 371.134:78; |
Abstract: | У статті розглядаються методологічні засади підготовки майбутнього соціального педагога до педагогічної взаємодії з учнями та визначальна роль функцій культури у цьому процесі. Також автором розкрито соціокультурні критерії сформованості педагога як суб’єкта професійного спілкування. Наголошується, що культура спілкування вихователя виступає «інструментом» такого прилучення дитини до культури, з допомогою котрого він вводить вихованців у світ культури. |
Description: | Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Вип. 5. – Частина 1. – С. 19-26. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/480 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Maibutnii_sotsialnyi_pedahoh_yak_subiekt_profesiinoho_spilkuvannia_kryterii_sformovanosti.pdf | 172,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.