Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалдинюк, Олена Дмитрівна-
dc.date.accessioned2013-10-21T18:04:00Z-
dc.date.available2013-10-21T18:04:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/483-
dc.descriptionВісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – № 24 (237). – Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2012. – С. 7-12.uk
dc.description.abstractУзагальнюючою, кінцевою метою підготовки майбутнього соціального педагога у вищому закладі освіти є формування його педагогічної культури. Саме категорія культури є інтегральною, універсальною, змістовно наповненою і ціннісно визначеною характеристикою, котра цілісно презентує педагога і як професіонала, і як особистість. Поняття «культура педагога», утримуючи в собі технологічно-діяльнісні характеристики, що присутні в змісті попередніх понять, разом з тим вказує і на особистісно-гуманістичні виміри. Тобто, для культурних характеристик підготовки спеціаліста важливо не тільки те, наскільки педагог володіє технологією діяльності, здатен забезпечувати її ефективність, але й наскільки сама професійна діяльність є сферою самореалізації, самовиявлення соціального педагога як особистості у всій її цілісності, універсальності і неповторності.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.013.42;-
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectсоціальний педагогuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.titleРозвиток комунікативної компетентності соціального педагога у контексті його професійної підготовкиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.