Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4857
Title: | ЕВОЛЮЦІЯ ЗМІСТУ ВИХОВАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА |
Other Titles: | ЭВОЛЮЦИЯ СОДЕРЖАНИЯ ВОСПИТАНИЯ В УКРАИНСКОЙ ШКОЛЕ: СУЩНОСТЬ И СТРУКТУРА EVOLUTION OF THE CONTENT OF UPBRINGING IN UKRAINIAN SCHOOL: ESSENCE AND STRUCTURE |
Authors: | Коберник, Олександр Миколайович |
Keywords: | зміст виховання парадигма виховання еволюція напрями виховання базова культура ціннісне ставлення школа виховна система |
Issue Date: | 2016 |
Series/Report no.: | УДК;373.013 |
Abstract: | У статті розкривається еволюція визначення змісту виховання у вітчизняній школі. Здійснюється аналіз категорії «зміст виховання», визначаються фактори, які впливають на визначення змісту виховання. Стверджується, що під змістом виховання одні автори розуміють напрями виховання, другі – види загальної культури, треті – досвід людства, який виражає духовний світ особистості, а четверті – систему цінностей. Вимоги до змісту виховання багатопланові, адже вони обумовлені потребами суспільства, держави, виробництва, економіки, і, насамперед потребами людини. Упорядкування цих вимог викликало та й сьогодні викликає необхідність виділення базового компоненту змісту виховання. Зміст виховання завжди адекватно відбиває потреби та світогляд суспільства і ґрунтується на прийнятій ним парадигмі виховання. З-поміж інших компонентів зміст є і найбільш “безкомпромісним”, а тому під час модернізаційних змін викликає найбільше суперечок. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4857 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Evolyuciya_zmistu_vy`xovannya_v_ukrayins`kij_shkoli.pdf | 454,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.