Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4859
Назва: | ПРОЕКТУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНИХ КАТЕГОРІЙ І ПОНЯТЬ |
Інші назви: | ПРОЕКТИРОВАНИЕ В СИСТЕМЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАТЕГОРИЙ И ПОНЯТИЙ PROJETING IN THE SYSTEM OF PEDAGOGICAL CATEGORIES AND CONCEPTS |
Автори: | Коберник, Олександр Миколайович |
Ключові слова: | проект проектування проектна дільність метод проектів категорії поняття освітньо-виховні системи педагогічне проектування |
Дата публікації: | 2016 |
Серія/номер: | УДК;378 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу останніх педагогічних досліджень, що стосуються проектування освітньо-виховних систем, та використовуючи системно-функціональний та системно-діяльнісний підходи до обґрунтування термінологічного апарату педагогічного проектування, розкриваються різні підходи науковців до трактування означеного феномену. Стверджується, що проектна діяльність – це специфічний вид діяльності, який спрямований на створення суттєво нових ідей, продуктів, котрі є результатом творчих пошукових зусиль особистості або колективу і мають особистісну та суспільну значущість. Метод проектів – це система навчання, при якій учні здобувають знання та вміння у процесі планування і виконання проектів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4859 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Proektuvannya_v_sy`stemi_pedagogichny`x_kategorij_i_ponyat`.PDF | 425,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.