Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorЯковлєва, Лілія Олегівна-
dc.date.accessioned2016-05-06T08:50:49Z-
dc.date.available2016-05-06T08:50:49Z-
dc.date.issued2016-05-06-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4875-
dc.description.abstractЗ початком навчання мислення стає визначальним у системі інших психічних функцій, що під його впливом інтелектуалізується й здобуває довільний характер психічних функцій молодшого школяра.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.98(062)-
dc.relation.ispartofseriesББК 88.492.46я431-
dc.relation.ispartofseriesР64-
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectмолодший школяр-
dc.subjectнавчальна діяльність-
dc.titleРозвиток мислення молодшого школяраuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток мислення молодшого школяра.pdf119,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.