Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4879
Title: | Організація педагогічного супроводу майбутніх учителів початкової школи в навчальному середовищі |
Authors: | Ярошинська, Олена Олександрівна |
Keywords: | навчальне середовище педагогічний супровід освітнє середовище професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи |
Issue Date: | Jan-2015 |
Publisher: | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова |
Citation: | Ярошинська О. О. Організація педагогічного супроводу майбутніх учителів початкової школи в навчальному середовищі / О. О. Ярошинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць / ред. кол.: Н. В. Гузій (від. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 24 (34). – С. 38–43. |
Series/Report no.: | УДК 378.14 |
Abstract: | У статті з’ясовано сутність навчального середовища як компонента освітнього середовища професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи та виокремлено моделі його створення. Виявлено основні характеристики навчального середовища, яке відповідає сучасним тенденціям розвитку професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Обґрунтовано доцільність його проектування за моделлю педагогічного супроводу, в межах якої викладач і студент стають рівноправними суб’єктами, співтворцями навчального процесу, а відносини між ними набувають суб’єкт-суб’єктного характеру. Доведено, що відкритість середовища до інновацій, насиченість навчальними ресурсами, практико-орієнтованість та акмеологічність навчального середовища, спрямованість на підвищення ефективності самостійної роботи студентів є основними характеристиками, що визначають ефективність професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4879 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Iarosnynska_2015.pdf | 301,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.