Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4884
Назва: Виховний потенціал підручників з української мови у формуванні громадянськості молодших школярів
Автори: Волошина, Ганна Петрівна
Волошин, Петро Миколайович
Ключові слова: Громадянськість
Молодші школярі
Зміст підручників
Виховний потенціал
Ціннісне ставлення
Виховання
Досвід
Розвиток
Дослідження
Основні аспекти
Дата публікації: 10-бер-2016
Видавництво: Geneva, (Switzerland).
Бібліографічний опис: Voloshun P., Voloshuna G. Educational potential the textbooks of native language in the formation of civic consciousness pupils of primary school/ International scientific-practical congress of pedagogues, psychologists and medics“New Trends of Global scientific ideas. 2016.”, the 10th of March, 2016 Geneva, (Switzerland). ‒ P. 57‒62.
Серія/номер: УДК 371.671:372.461
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито змістовий аспект поняття «громадянськість» та проаналізовано потенційні можливості чинних підручників з української мови для початкової школи з точки зору формування громадянськості молодшого школяра.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4884
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vy`xovny`j potencial pidruchny`kiv z ukrayins`koyi movy` u formuvanni gromadyans`kosti molodshy`x shkolyariv.pdf182,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.