Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorВолошин, Петро Миколайович-
dc.date.accessioned2016-05-11T09:02:42Z-
dc.date.available2016-05-11T09:02:42Z-
dc.date.issued2016-03-10-
dc.identifier.citationVoloshun P., Voloshuna G. Educational potential the textbooks of native language in the formation of civic consciousness pupils of primary school/ International scientific-practical congress of pedagogues, psychologists and medics“New Trends of Global scientific ideas. 2016.”, the 10th of March, 2016 Geneva, (Switzerland). ‒ P. 57‒62.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4884-
dc.description.abstractУ роботі розкрито змістовий аспект поняття «громадянськість» та проаналізовано потенційні можливості чинних підручників з української мови для початкової школи з точки зору формування громадянськості молодшого школяра.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherGeneva, (Switzerland).uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.671:372.461-
dc.subjectГромадянськістьuk
dc.subjectМолодші школяріuk
dc.subjectЗміст підручниківuk
dc.subjectВиховний потенціалuk
dc.subjectЦіннісне ставленняuk
dc.subjectВихованняuk
dc.subjectДосвідuk
dc.subjectРозвитокuk
dc.subjectДослідженняuk
dc.subjectОсновні аспектиuk
dc.titleВиховний потенціал підручників з української мови у формуванні громадянськості молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vy`xovny`j potencial pidruchny`kiv z ukrayins`koyi movy` u formuvanni gromadyans`kosti molodshy`x shkolyariv.pdf182,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.