Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4938
Назва: Соціальний медіа-маркетинг в освіті
Автори: Цимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна
Ключові слова: медіа-маркетинг
пріоритети
інформаційні рівні
комунікація
віртуальний простір
Дата публікації: 23-тра-2016
Короткий огляд (реферат): Соціальні медіа-платформи стають все популярнішими, а соціальні зв’язки: електронна пошта, соціальні мережі, мікроблоги, веб-семінари - це домінуюча складова інформаційно-профорієнтаційної діяльності, ефективний спосіб для навчального закладу створити свій бренд, як довгострокову перспективу розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4938
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sotsial'nyy media-marketynh v osviti.pdf58,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.