Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-05-23T08:38:33Z-
dc.date.available2016-05-23T08:38:33Z-
dc.date.issued2016-05-23-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4938-
dc.description.abstractСоціальні медіа-платформи стають все популярнішими, а соціальні зв’язки: електронна пошта, соціальні мережі, мікроблоги, веб-семінари - це домінуюча складова інформаційно-профорієнтаційної діяльності, ефективний спосіб для навчального закладу створити свій бренд, як довгострокову перспективу розвитку.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмедіа-маркетингuk
dc.subjectпріоритети-
dc.subjectінформаційні рівні-
dc.subjectкомунікація-
dc.subjectвіртуальний простір-
dc.titleСоціальний медіа-маркетинг в освітіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sotsial'nyy media-marketynh v osviti.pdf58,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.