Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4939
Title: | Пізнавальна активність як дидактичний засіб розумового виховання |
Authors: | Цимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна |
Keywords: | всебічний гармонійний розвиток особистості розумовий розвиток розумове виховання пізнавальна активність пізнавальний інтерес самостійність дидактичний засіб психодіагностика пошукова діяльність |
Issue Date: | 23-May-2016 |
Series/Report no.: | УДК 37(09) |
Abstract: | Стаття спрямована на узагальнення дидактичних засобів стимулювання пізнавальної активності та самостійності, розглянутих на сторінках часопису «Советская педагогика». Для цього використаний, насамперед, історико-ретроспективний метод досліджень. Автором встановлено, що в радянській педагогіці проблема розумового виховання розглядалася, насамперед, у контексті розвитку ідеї про всебічний гармонійний розвиток особистості, що передбачало використання цілого комплексу дидактичних засобів. Результати проведеного дослідження можуть стати основою для подальших наукових розвідок з історії педагогіки, а також для розширення та оновлення змісту навчального курсу «Історія педагогіки». |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4939 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
piznaval'na aktyvnist' yak dydaktychnyy zasib rozumovoho vykhovannya.pdf | 274,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.