Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-05-23T09:37:33Z-
dc.date.available2016-05-23T09:37:33Z-
dc.date.issued2016-05-23-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4939-
dc.description.abstractСтаття спрямована на узагальнення дидактичних засобів стимулювання пізнавальної активності та самостійності, розглянутих на сторінках часопису «Советская педагогика». Для цього використаний, насамперед, історико-ретроспективний метод досліджень. Автором встановлено, що в радянській педагогіці проблема розумового виховання розглядалася, насамперед, у контексті розвитку ідеї про всебічний гармонійний розвиток особистості, що передбачало використання цілого комплексу дидактичних засобів. Результати проведеного дослідження можуть стати основою для подальших наукових розвідок з історії педагогіки, а також для розширення та оновлення змісту навчального курсу «Історія педагогіки».uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(09)-
dc.subjectвсебічний гармонійний розвиток особистостіuk
dc.subjectрозумовий розвиток-
dc.subjectрозумове виховання-
dc.subjectпізнавальна активність-
dc.subjectпізнавальний інтерес-
dc.subjectсамостійність-
dc.subjectдидактичний засіб-
dc.subjectпсиходіагностика-
dc.subjectпошукова діяльність-
dc.titleПізнавальна активність як дидактичний засіб розумового вихованняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
piznaval'na aktyvnist' yak dydaktychnyy zasib rozumovoho vykhovannya.pdf274,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.