Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4953
Назва: Ефективна умова здійснення індивідуалізації навчання у початковій школі
Автори: Коберник, Галина Іванівна
Ключові слова: Ефективна умова
Індивідуалізація
Навчання
Сучасність
Навчальний заклад
Підготовка вчителя
Індивідуалізований процес
Розвиток особистості
Активність
Компетенції
Дата публікації: 18-бер-2016
Видавництво: ТОВ «НВП «Інтерсервіс»,
Бібліографічний опис: Коберник Г.І. Ефективна умова здійснення індивідуалізації навчання у початковій школі / Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні результати -2016: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Братислава, 15-18 березня 2016 року). – К. : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2016. – С.121-122.
Серія/номер: УДК;371.311:372.4
Короткий огляд (реферат): Сучасний вищий педагогічний навчальний заклад має підготувати вчителя, який би виключив примус з навчання, що своїми діями сприяв би включенню внутрішніх активізаторів діяльності учнів. Педагог повинен шукати ті специфічні для кожного не схожі, неповторні умови, які б вплинули на формування визначальної риси характеру, на розвиток якостей особистості, життєвої його активності. Тобто, вчитель має передбачити вибір такої стратегії щоб індивідуалізувати процес навчання, що сприяло б розвитку особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4953
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Efekty`vna umova zdijsnennya indy`vidualizaciyi navchannya u pochatkovij shkoli.pdf119,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.