Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4953
Title: Ефективна умова здійснення індивідуалізації навчання у початковій школі
Authors: Коберник, Галина Іванівна
Keywords: Ефективна умова
Індивідуалізація
Навчання
Сучасність
Навчальний заклад
Підготовка вчителя
Індивідуалізований процес
Розвиток особистості
Активність
Компетенції
Issue Date: 18-Mar-2016
Publisher: ТОВ «НВП «Інтерсервіс»,
Citation: Коберник Г.І. Ефективна умова здійснення індивідуалізації навчання у початковій школі / Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні результати -2016: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Братислава, 15-18 березня 2016 року). – К. : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2016. – С.121-122.
Series/Report no.: УДК;371.311:372.4
Abstract: Сучасний вищий педагогічний навчальний заклад має підготувати вчителя, який би виключив примус з навчання, що своїми діями сприяв би включенню внутрішніх активізаторів діяльності учнів. Педагог повинен шукати ті специфічні для кожного не схожі, неповторні умови, які б вплинули на формування визначальної риси характеру, на розвиток якостей особистості, життєвої його активності. Тобто, вчитель має передбачити вибір такої стратегії щоб індивідуалізувати процес навчання, що сприяло б розвитку особистості.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4953
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Efekty`vna umova zdijsnennya indy`vidualizaciyi navchannya u pochatkovij shkoli.pdf119,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.