Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2016-06-14T05:59:19Z-
dc.date.available2016-06-14T05:59:19Z-
dc.date.issued2016-03-18-
dc.identifier.citationКоберник Г.І. Ефективна умова здійснення індивідуалізації навчання у початковій школі / Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні результати -2016: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Братислава, 15-18 березня 2016 року). – К. : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2016. – С.121-122.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4953-
dc.description.abstractСучасний вищий педагогічний навчальний заклад має підготувати вчителя, який би виключив примус з навчання, що своїми діями сприяв би включенню внутрішніх активізаторів діяльності учнів. Педагог повинен шукати ті специфічні для кожного не схожі, неповторні умови, які б вплинули на формування визначальної риси характеру, на розвиток якостей особистості, життєвої його активності. Тобто, вчитель має передбачити вибір такої стратегії щоб індивідуалізувати процес навчання, що сприяло б розвитку особистості.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ «НВП «Інтерсервіс»,uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.311:372.4-
dc.subjectЕфективна умоваuk
dc.subjectІндивідуалізаціяuk
dc.subjectНавчанняuk
dc.subjectСучасністьuk
dc.subjectНавчальний закладuk
dc.subjectПідготовка вчителяuk
dc.subjectІндивідуалізований процесuk
dc.subjectРозвиток особистостіuk
dc.subjectАктивністьuk
dc.subjectКомпетенціїuk
dc.titleЕфективна умова здійснення індивідуалізації навчання у початковій школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Efekty`vna umova zdijsnennya indy`vidualizaciyi navchannya u pochatkovij shkoli.pdf119,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.