Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4953
Назва: | Ефективна умова здійснення індивідуалізації навчання у початковій школі |
Автори: | Коберник, Галина Іванівна |
Ключові слова: | Ефективна умова Індивідуалізація Навчання Сучасність Навчальний заклад Підготовка вчителя Індивідуалізований процес Розвиток особистості Активність Компетенції |
Дата публікації: | 18-бер-2016 |
Видавництво: | ТОВ «НВП «Інтерсервіс», |
Бібліографічний опис: | Коберник Г.І. Ефективна умова здійснення індивідуалізації навчання у початковій школі / Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні результати -2016: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Братислава, 15-18 березня 2016 року). – К. : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2016. – С.121-122. |
Серія/номер: | УДК;371.311:372.4 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний вищий педагогічний навчальний заклад має підготувати вчителя, який би виключив примус з навчання, що своїми діями сприяв би включенню внутрішніх активізаторів діяльності учнів. Педагог повинен шукати ті специфічні для кожного не схожі, неповторні умови, які б вплинули на формування визначальної риси характеру, на розвиток якостей особистості, життєвої його активності. Тобто, вчитель має передбачити вибір такої стратегії щоб індивідуалізувати процес навчання, що сприяло б розвитку особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4953 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Efekty`vna umova zdijsnennya indy`vidualizaciyi navchannya u pochatkovij shkoli.pdf | 119,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.