Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2016-06-14T06:06:17Z-
dc.date.available2016-06-14T06:06:17Z-
dc.date.issued2016-03-10-
dc.identifier.citationKobernyk H. Future teacher training for an individual education of elementary school children in the conditions of educational tasks adaptation / International scientific-practical congress of pedagogues, psychologists and medics“New Trends of Global scientific ideas. 2016.”, the 10th of March, 2016 Geneva, (Switzerland). ‒ P. 110-115.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4954-
dc.description.abstractВ статті теоретично обгрунтована одна з ефективних організаційно- педагогічних умов професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення індивідуалізації навчання. Зокрема йдеться про засвоєння студентами шляхів адаптування навчальних до рівнів навчальних компетенцій учнів на різних етапах його засвоєння.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherGeneva, (Switzerland).uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:371.311:372.4-
dc.subjectПідготовка вчителяuk
dc.subjectНавчанняuk
dc.subjectАдаптуванняuk
dc.subjectШколяріuk
dc.subjectІндивідуалізаціяuk
dc.subjectОсобистісно-розвивальна спрямованість освітиuk
dc.subjectПрактичний матеріалuk
dc.subjectТеоретичні знанняuk
dc.subjectЗдібностіuk
dc.subjectМетоди навчанняuk
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя до здійснення індивідуалізації навчання молодших школярів в умовах адаптування навчальних завданьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.