Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4955
Title: Ефективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освіти
Authors: Коберник, Галина Іванівна
Keywords: Ефективні шляхи
Навчання
Наступність
Навчальна взаємодія
Дошкільна освіта
Початкова освіта
Виховна робота
Спеціальна підготовка школярів
Освітньо-розвиваюче середовище
Процес
Issue Date: 22-Apr-2016
Publisher: ФОП Жовтий О.О.
Citation: Коберник Г. Ефективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освіти / Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 22 квітня 2016 року // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. ‒ Умань : ФОП Жовтий, 2016. – С. 49-53
Series/Report no.: УДК;372
Abstract: Вивчення стану питання в теорії та практиці показує, що наступність найчастіше розуміється вузько і часто розглядається як інформативна підготовка дитини до нової сходинки в освіті, як освоєння змісту шкільних курсів, що призводить до несформованості готовності до школи негативно відбивається на успішності навчання дитини, комфортності його перебування в класі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4955
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.