Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4955
Title: | Ефективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освіти |
Authors: | Коберник, Галина Іванівна |
Keywords: | Ефективні шляхи Навчання Наступність Навчальна взаємодія Дошкільна освіта Початкова освіта Виховна робота Спеціальна підготовка школярів Освітньо-розвиваюче середовище Процес |
Issue Date: | 22-Apr-2016 |
Publisher: | ФОП Жовтий О.О. |
Citation: | Коберник Г. Ефективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освіти / Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 22 квітня 2016 року // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. ‒ Умань : ФОП Жовтий, 2016. – С. 49-53 |
Series/Report no.: | УДК;372 |
Abstract: | Вивчення стану питання в теорії та практиці показує, що наступність найчастіше розуміється вузько і часто розглядається як інформативна підготовка дитини до нової сходинки в освіті, як освоєння змісту шкільних курсів, що призводить до несформованості готовності до школи негативно відбивається на успішності навчання дитини, комфортності його перебування в класі. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4955 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Efekty`vni shlyaxy` realizaciyi nastupnosti doshkil`noyi ta pochatkovoyi shkil`noyi osvity`.pdf | 283,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.