Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4955
Назва: Ефективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освіти
Автори: Коберник, Галина Іванівна
Ключові слова: Ефективні шляхи
Навчання
Наступність
Навчальна взаємодія
Дошкільна освіта
Початкова освіта
Виховна робота
Спеціальна підготовка школярів
Освітньо-розвиваюче середовище
Процес
Дата публікації: 22-кві-2016
Видавництво: ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Коберник Г. Ефективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освіти / Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 22 квітня 2016 року // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. ‒ Умань : ФОП Жовтий, 2016. – С. 49-53
Серія/номер: УДК;372
Короткий огляд (реферат): Вивчення стану питання в теорії та практиці показує, що наступність найчастіше розуміється вузько і часто розглядається як інформативна підготовка дитини до нової сходинки в освіті, як освоєння змісту шкільних курсів, що призводить до несформованості готовності до школи негативно відбивається на успішності навчання дитини, комфортності його перебування в класі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4955
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Efekty`vni shlyaxy` realizaciyi nastupnosti doshkil`noyi ta pochatkovoyi shkil`noyi osvity`.pdf283,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.