Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2016-06-14T06:11:59Z-
dc.date.available2016-06-14T06:11:59Z-
dc.date.issued2016-04-22-
dc.identifier.citationКоберник Г. Ефективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освіти / Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 22 квітня 2016 року // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. ‒ Умань : ФОП Жовтий, 2016. – С. 49-53uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4955-
dc.description.abstractВивчення стану питання в теорії та практиці показує, що наступність найчастіше розуміється вузько і часто розглядається як інформативна підготовка дитини до нової сходинки в освіті, як освоєння змісту шкільних курсів, що призводить до несформованості готовності до школи негативно відбивається на успішності навчання дитини, комфортності його перебування в класі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;372-
dc.subjectЕфективні шляхиuk
dc.subjectНавчанняuk
dc.subjectНаступністьuk
dc.subjectНавчальна взаємодіяuk
dc.subjectДошкільна освітаuk
dc.subjectПочаткова освітаuk
dc.subjectВиховна роботаuk
dc.subjectСпеціальна підготовка школярівuk
dc.subjectОсвітньо-розвиваюче середовищеuk
dc.subjectПроцесuk
dc.titleЕфективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Efekty`vni shlyaxy` realizaciyi nastupnosti doshkil`noyi ta pochatkovoyi shkil`noyi osvity`.pdf283,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.