Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4999
Назва: | Імерсійні програми вивчення іноземних мов: досвід США |
Автори: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | двомовне навчання імерсія імерсійні програми іноземна мова американська школа учні іншомовна освіта модель |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Умань: ФОП Жовтий О. О. |
Бібліографічний опис: | / І. О. Білецька // Мова, освіта, культура : античні цінності – сучасне застосування : матеріали міжнародного дискусійного форуму (Умань, 19–20 травня 2016 р.). – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С. 28–31. |
Серія/номер: | УДК 811(07)(477); |
Короткий огляд (реферат): | В американській шкільній освіті практикується кілька типів двомовних програм, які відрізняються метою (якнайшвидший перехід до навчання англійською мовою чи підтримка розвитку обох мов), в якій мірі використовується рідна мова школярів у навчальному процесі, часом, відведеним на двомовне навчання (2 чи 3–4 роки) та іншими показниками. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4999 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Imersiini_programy_vyvchennya_inizemnyh_mov_dosvid_SHA.pdf | 91,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.