Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4999
Назва: Імерсійні програми вивчення іноземних мов: досвід США
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: двомовне навчання
імерсія
імерсійні програми
іноземна мова
американська школа
учні
іншомовна освіта
модель
Дата публікації: 2016
Видавництво: Умань: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: / І. О. Білецька // Мова, освіта, культура : античні цінності – сучасне застосування : матеріали міжнародного дискусійного форуму (Умань, 19–20 травня 2016 р.). – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С. 28–31.
Серія/номер: УДК 811(07)(477);
Короткий огляд (реферат): В американській шкільній освіті практикується кілька типів двомовних програм, які відрізняються метою (якнайшвидший перехід до навчання англійською мовою чи підтримка розвитку обох мов), в якій мірі використовується рідна мова школярів у навчальному процесі, часом, відведеним на двомовне навчання (2 чи 3–4 роки) та іншими показниками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4999
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Imersiini_programy_vyvchennya_inizemnyh_mov_dosvid_SHA.pdf91,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.