Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5037
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вахоцька, Ірина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-08-31T12:59:58Z | - |
dc.date.available | 2016-08-31T12:59:58Z | - |
dc.date.issued | 2002-03-22 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5037 | - |
dc.description.abstract | Встановлено різницю в оцінці частоти виникнення конфліктів кожного типу вчителями т учнями, яка пояснюється тим, що вчителі та учні неоднаково оцінюють однакові психологічні ситуації | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | взаєморозуміння, конфлікт, СПТ | uk |
dc.title | Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель - учень" як умова попередження конфліктів | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psykholohichni osoblyvosti mizhosobystisnoho vzayemorozuminnya v systemi vchytel' - uchen yak umova poperedzhennya konfliktiv.pdf | 244,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.