Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5056
Title: Виховна система школи: сутність та структура
Authors: Гагарін, Микола Іванович
Keywords: виховання
система
виховна система
виховна система школи
потенціал виховної системи школи
функції виховної системи
компоненти виховної системи
структура виховної системи
особливості виховної системи
системний підхід
Issue Date: 2016
Publisher: ФОП Жовтий О.О.
Citation: Гагарін М.І. Виховна система школи: сутність та структура / М.І Гагарін //Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О.О. 2016. – В.1. С. 45-52
Series/Report no.: УДК 37.01;
Abstract: Анотація. У статті описуються різноманітні підходи до визначення загальнонаукового поняття «система», висвітлено сутність поняття «виховна система», «виховна система школи», проаналізовано різні погляди науковців щодо визначення її структури та особливостей. Метою статті є розкриття сутності та структури виховної системи школи. У статті акцентується увага на розгляді функцій виховної системи, компонентів та взаємозв’язку між ними. Доводиться важливість такого підходу як системний підхід у вихованні. Робиться висновок, що феномен виховної системи школи є складним та багатомірним явищем, а створення в кожному навчальному закладі власної виховної системи є одним з надважливих та актуальних завдань на сучасному етапі розвитку освіти. Ключові слова: виховання, система, виховна система, виховна система школи, потенціал виховної системи школи, функції виховної системи, компоненти виховної системи, структура виховної системи, особливості виховної системи.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5056
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gagarin_System.PDF474,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.