Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5056
Title: | Виховна система школи: сутність та структура |
Authors: | Гагарін, Микола Іванович |
Keywords: | виховання система виховна система виховна система школи потенціал виховної системи школи функції виховної системи компоненти виховної системи структура виховної системи особливості виховної системи системний підхід |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ФОП Жовтий О.О. |
Citation: | Гагарін М.І. Виховна система школи: сутність та структура / М.І Гагарін //Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О.О. 2016. – В.1. С. 45-52 |
Series/Report no.: | УДК 37.01; |
Abstract: | Анотація. У статті описуються різноманітні підходи до визначення загальнонаукового поняття «система», висвітлено сутність поняття «виховна система», «виховна система школи», проаналізовано різні погляди науковців щодо визначення її структури та особливостей. Метою статті є розкриття сутності та структури виховної системи школи. У статті акцентується увага на розгляді функцій виховної системи, компонентів та взаємозв’язку між ними. Доводиться важливість такого підходу як системний підхід у вихованні. Робиться висновок, що феномен виховної системи школи є складним та багатомірним явищем, а створення в кожному навчальному закладі власної виховної системи є одним з надважливих та актуальних завдань на сучасному етапі розвитку освіти. Ключові слова: виховання, система, виховна система, виховна система школи, потенціал виховної системи школи, функції виховної системи, компоненти виховної системи, структура виховної системи, особливості виховної системи. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5056 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gagarin_System.PDF | 474,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.