Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5071
Назва: Реалізація моделі підготовки майбутнього вчителя-філолога до українознавчої роботи в школі
Автори: Циганок, Оксана Олександрівна
Ключові слова: підготовка
концентри українознавства
модель підготовки вчителів-філологів до українознавчої роботи в школі
вчитель-філолог
українознавча підготовка
уміння і навички
знання
українознавство
Дата публікації: 2016
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Циганок О. О. Реалізація моделі підготовки майбутнього вчителя-філолога до українознавчої роботи в школі / Оксана Циганок // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Випуск 13.– С. 57 – 66.
Серія/номер: УДК 371.134+39(477);
Короткий огляд (реферат): У статті презентовано реалізацію моделі підготовки майбутнього вчителя-філолога до українознавчої роботи в школі. Увага акцентується на ролі педагога в сучасному освітньому процесі. Підготовка майбутнього вчителя до українознавчої роботи в школі передбачає оволодіння ним певною сумою українознавчих знань, умінь і навичок, необхідних для успішної професійної діяльності. Розкрито зміст концентрів українознавства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5071
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Циганок Умань липень 2016.pdf466,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.