Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5086
Title: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ДО УКРАЇНОЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ |
Authors: | Циганок, Оксана Олександрівна |
Keywords: | українознавча підготовка, вчитель-філолог, підготовка вчителів-філологів до українознавчої роботи в школі, модель підготовки вчителів-філологів до українознавчої роботи в школі, педагогічні умови. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | «Видавництво “Науковий світ”»® |
Citation: | Циганок О. О. Підготовка майбутнього вчителя-філолога до українознавчої роботи в школі [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Циганок Оксана Олександрівна ; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2016. – 20, [1] с. |
Series/Report no.: | УДК[371.134+39(477)](043.3); |
Abstract: | У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і обґрунтовано новий підхід до проблеми підготовки вчителів-філологів до українознавчої роботи в школі. Доведено актуальність теми, проаналізовано стан її розробки. Визначено сутність понять «українознавча робота в школі», «готовність до українознавчої роботи в школі», осмислено зв’язки понять «українознавство» і «народознавство» як родового і видового, визначено зміст, структуру та місце українознавства у процесі підготовки майбутнього вчителя-філолога. Уточнено компоненти, критерії, показники та охарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх учителів-філологів до українознавчої роботи. Розроблено модель підготовки вчителів-філологів до українознавчої роботи в школі. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки вчителів-філологів до українознавчої роботи в школі та представлено результати дослідно-експериментальної роботи. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5086 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Циганок автореферат.pdf | 635,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.