Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5095
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грітченко, Тетяна Яківна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-05T05:56:16Z | - |
dc.date.available | 2016-09-05T05:56:16Z | - |
dc.date.issued | 2016-09-05 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5095 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається зміст поняття «екологічна культура особистості», розкривається сутність поняття наступності в навчанні і вихованні; дається характеристика програмово-змістового забезпечення екологічної освіти і виховання дошкільників і учнів початкової школи в аспекті наступності, виявляються проблеми, що перешкоджають безперервному і послідовному формуванню екологічної культури дітей при переході з дошкільного на початковий ступінь шкільної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 372.32+33.033; | - |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | екологічна культура | uk |
dc.subject | основи екологічної культури дошкільників | uk |
dc.subject | екологічна культура учнів молодшого шкільного віку | uk |
dc.subject | дискретність | uk |
dc.title | Наступність у формуванні екологічної культури учнів початкової школи та дошкільників: реалії та перспективи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
NASTUPNIST U FORMUVANNI EKOLOGICHNOI KULTURY.pdf | 188,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.