Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5111
Назва: ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА ЗАСАДАХ УКРАЇНОЗНАВСТВА
Автори: Кириченко, Віта Григорівна
Ключові слова: культурно-дозвіллєва діяльність
підготовка студентів
українознавство
дозвілля
Дата публікації: 19-лис-2015
Видавництво: ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
Бібліографічний опис: Кириченко В. Формування мотивації у студентів-філологів до організації культурно-дозвіллєвої діяльності учнів на засадах українознавства
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані поняття «діяльність», «мотив», «мотивація», «мотивація до праці». Автор визначає задачі, які мають бути вирішені у процесі підготовки студентів-філологів до організації культурно-дозвіллєвої діяльності учнів. У статті представлено систему дозвіллєвої діяльності студентів факультету української філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, яка слугує основою, зразком для відтворення у їх подальшій професійній діяльності. Автор аналізує види цієї роботи студентів – індивідуальну, масову, групову та дає їх коротку характеристику. У статті наведені результати анкетування, проведеного на факультеті з метою з’ясування рівня знання студентами суті, форм і методів дозвіллєвої діяльності та особливості її організації на українознавчих засадах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5111
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.