Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5124| Title: | Формування культури особистісного самовизначення студентів педагогічних ВНЗ у позааудиторній роботі |
| Authors: | Маслюк, Катерина Анатоліївна |
| Keywords: | студенти педагогічних ВНЗ культура особистісного самовизначення формування культури особистісного самовизначення позааудиторна робота, педагогічні умови |
| Issue Date: | 20-May-2016 |
| Publisher: | «Видавництво “Науковий світ”»® Свідоцтво ДК № 249 від 16.11.2000 р., м. Київ, вул.Казимира Малевича(Боженка), 23, оф. 414. |
| Citation: | Маслюк К. А. Формування культури особистісного самовизначення студентів педагогічних ВНЗ у позааудиторній роботі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07-теорія і методика виховання / К. А. Маслюк. – Умань, 2016. – 20, [1] с. |
| Series/Report no.: | УДК;(378.03+378.091.8) (043.3) |
| Abstract: | У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичне узагальнення проблеми формування культури особистісного самовизначення студентів педагогічних ВНЗ у позааудиторній роботі. На основі узагальнення філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної літератури розкрито стан вивчення проблеми, уточнено сутність ключових понять дослідження. Розкрито особливості формування культури особистісного самовизначення студентів педагогічних ВНЗ у позааудиторній роботі. Визначено критерії, показники і схарактеризовано рівні сформованості культури особистісного самовизначення студентів педагогічних ВНЗ. Обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування культури особистісного самовизначення студентів педагогічних ВНЗ у позааудиторній роботі. |
| URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5124 |
| Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Автореферат.pdf | 666,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.