Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5141
Назва: | формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Шкуренко, Олександра Вікторівна |
Ключові слова: | професійна педагогічна комунікація початкова школа педагогічні умови інтерактивна технологія педагогічні комунікації |
Дата публікації: | 4-тра-2016 |
Видавництво: | “Науковий світ” |
Бібліографічний опис: | Шкуренко О. В. Формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Шкуренко Олександра Вікторівна ; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. - Умань, 2016. - 20 с. |
Серія/номер: | УДК 371.134+372.4(043.3); |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2016. У дисертації досліджено актуальну проблему формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність понять «комунікація», «педагогічна комунікація», «професійна педагогічна комунікація», «професійна педагогічна комунікація вчителя початкової школи», «формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи». Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи. З метою забезпечення ефективності процесу формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи розроблено і впроваджено структурно-функціональну модель, яка охоплює блоки: цільовий, організаційно-діяльнісний, діагностично-результативний, – що включають цілі навчання, зміст, методи, форми, засоби і прийоми роботи та педагогічні умови її реалізації. Застосування інтерактивної технології при оволодінні майбутніми вчителями початкової школи знаннями з фахових методик дало позитивні результати у формуванні в них професійної педагогічної комунікації та застосуванні її у професійній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5141 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shkurenko_aref.pdf | 537,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.