Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5141
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шкуренко, Олександра Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-06T09:10:59Z | - |
dc.date.available | 2016-09-06T09:10:59Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-04 | - |
dc.identifier.citation | Шкуренко О. В. Формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Шкуренко Олександра Вікторівна ; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. - Умань, 2016. - 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5141 | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2016. У дисертації досліджено актуальну проблему формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність понять «комунікація», «педагогічна комунікація», «професійна педагогічна комунікація», «професійна педагогічна комунікація вчителя початкової школи», «формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи». Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи. З метою забезпечення ефективності процесу формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи розроблено і впроваджено структурно-функціональну модель, яка охоплює блоки: цільовий, організаційно-діяльнісний, діагностично-результативний, – що включають цілі навчання, зміст, методи, форми, засоби і прийоми роботи та педагогічні умови її реалізації. Застосування інтерактивної технології при оволодінні майбутніми вчителями початкової школи знаннями з фахових методик дало позитивні результати у формуванні в них професійної педагогічної комунікації та застосуванні її у професійній діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | “Науковий світ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134+372.4(043.3); | - |
dc.subject | професійна педагогічна комунікація | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | інтерактивна технологія | uk |
dc.subject | педагогічні комунікації | - |
dc.title | формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shkurenko_aref.pdf | 537,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.