Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5149
Назва: Стратегії взаємодії держави та бізнесу в умовах становлення ринкових відносин в Україні
Автори: Бержанір, Анатолій Леонідович
Стрембіцька, Леся Леонідівна
Ключові слова: влада, бізнес, стратегії, моделі, ринкові відносини, держава.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Глобальні та національні проблеми економіки
Бібліографічний опис: Бержанір А.Л. Стратегії взаємодії держави та бізнесу в умовах становлення ринкових відносин в Україні [Електронний ресурс] / А.Л. Бержанір, Л.Л. Стрембіцька // Глобальні та національні проблеми економіки: електронне наукове фахове видання. – Електронні дані. – [Миколаїв : Миколаївський націон. ун-т ім. В.О. Сухомлинського, 2016]. – № 10. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-10-2016.
Серія/номер: УДК 338.242.2;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано процес формування стратегій відносин влади та бізнесу на початковому етапі становлення ринкових відносин в Україні. Досліджено чинники, які вплива- ли на сутність взаємодії державних структур та підприємців. Установлено особливості моделей і стратегій відносин влади та підприємницьких структур, які були започатковані в Україні в 90-х роках та визначили подальший розвиток її національної економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5149
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf250,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.