Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5153
Title: РИНКОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ, ЯК АСПЕКТ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: ринковий потенціал
збут
збутова діяльність
канали збуту
брендинг
сегментація
позиціонування
реклама
ринок
маркетингове середовище
Issue Date: 14-May-2016
Publisher: Запоріжжя: ГО «СІЕУ»
Citation: 2. Гарматюк О. В. Ринковий потенціал, як аспект ефективної збутової діяльності/О. В. Гарматюк//II Міжнародній науково-практичній конференції «Перспективи розвитку національної економіки», (Запоріжжі 13-14 травня 2016 року):.-Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2016.-С.42-46.
Abstract: Посилення процесів глобалізації та економічної інтеграції вимагає від вітчизняних підприємств коригування маркетингових стратегій розвитку з метою утримання рівня конкурентоспроможності на світовому ринку, зумовлює необхідність здійснення оцінки ринкового потенціалу та його окремих сегментів і вибору цільового ринку, що й обумовило вибір теми цього дослідження.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5153
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RYNKOVYY POTENTsIAL, YaK ASPEKT EFEKTYVNOYi ZBUTOVOYi DIYaL'NOSTI PIDPRYYeMSTVA.pdf619,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.