Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5154
Title: Ефективність вибору каналів збуту
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: канали збуту
методи збуту
маркетингова система
цільовий ринок
розподіл
посередники
товар
фірма
Issue Date: 8-Apr-2016
Publisher: Одеса: МГУ
Citation: 1. Гарматюк О. В. Ефективність вибору каналів збуту/ О. В. Гарматюк// Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку національних економік: від мікро- до макрорівня», (Одеса, 8 квітня 2016):.-Одеса: МГУ, 2016.- С.147-149.
Abstract: Перехід України до ринкової економіки вимагає якісної зміни форм організації й методів діяльності вітчизняних підприємств. Опинившись у нових для себе умовах, основна частина українських товаровиробників, зокрема, пивоварних підприємств, зіштовхнулася з проблемою реалізації своєї продукції, яка в останні роки значно загострилася у зв'язку зі збільшенням на вітчизняному ринку закордонних конкурентів. Дана проблеми викликана відмовою від планової системи господарювання й переходом до повної самостійності підприємств. Рішення про вибір каналів збуту – одне з найскладніших і найвідповідальніших питань у діяльності підприємства.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5154
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Efektyvnist' vyboru kanaliv zbutu.pdf228,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.