Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2016-09-07T08:17:18Z-
dc.date.available2016-09-07T08:17:18Z-
dc.date.issued2016-04-08-
dc.identifier.citation1. Гарматюк О. В. Ефективність вибору каналів збуту/ О. В. Гарматюк// Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку національних економік: від мікро- до макрорівня», (Одеса, 8 квітня 2016):.-Одеса: МГУ, 2016.- С.147-149.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5154-
dc.description.abstractПерехід України до ринкової економіки вимагає якісної зміни форм організації й методів діяльності вітчизняних підприємств. Опинившись у нових для себе умовах, основна частина українських товаровиробників, зокрема, пивоварних підприємств, зіштовхнулася з проблемою реалізації своєї продукції, яка в останні роки значно загострилася у зв'язку зі збільшенням на вітчизняному ринку закордонних конкурентів. Дана проблеми викликана відмовою від планової системи господарювання й переходом до повної самостійності підприємств. Рішення про вибір каналів збуту – одне з найскладніших і найвідповідальніших питань у діяльності підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеса: МГУuk
dc.subjectканали збутуuk
dc.subjectметоди збутуuk
dc.subjectмаркетингова системаuk
dc.subjectцільовий ринокuk
dc.subjectрозподілuk
dc.subjectпосередникиuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectфірмаuk
dc.titleЕфективність вибору каналів збутуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Efektyvnist' vyboru kanaliv zbutu.pdf228,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.