Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 101.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021ЗНАЧЕННЯ ЛІДЕРСТВА В ПЕРІОД ПАНДЕМІШеленкова, Наталія Леонідівна; Табаченко, Сергій Ігорович
2022Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти за початковим (короткий цикл) рівнем з дисципліни «Психологія реклами» за спеціальністю 053 ПсихологіяШеленкова, Наталія Леонідівна
2022МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ З ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ»Шеленкова, Наталія Леонідівна
2022Практичний досвід впровадження академічної доброчесності в УДПУ імені Павла ТичиниШеленкова, Наталія Леонідівна; Міщенко, Марина Сергіївна
2022МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУШеленкова, Наталія Леонідівна; Табаченко, Сергій Анатолійович
2022Професійні деформації педагогаШеленкова, Наталія Леонідівна; Бєляєва, Леся Миколаївна
2022ТОЛЕРАНТНІСТЬ В СИСТЕМІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙШеленкова, Наталія Леонідівна; Курченко, Наталія Сергіївна
2022РOЗВИТОК CКЛAДOВИX OCOБИCТOCТI У ПРOФECIЙНIЙ ПIДГOТOВЦIШеленкова, Наталія Леонідівна
2022ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМІШеленкова, Наталія Леонідівна
2022ПСИХОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ ВПЛИВУШеленкова, Наталія Леонідівна; Косовська, Катерина Федорівна