Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018-05-11МАРКЕТИНГ ТЕРИТОРІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЇЇ СУБ’ЄКТІВКороль, Інна Володимирівна
2018CRM-РІШЕННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИБарвінок, Максим Володимирович
2018-10Менеджмент та маркетинг у фармації: навчально-методичний посібникГарматюк, Олена Валентинівна
2018CRM-СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ МАРКЕТИНГу ВЗАЄМОВІДНОСИНБарвінок, Максим Володимирович
2018Использование инновационного маркетинга предприятиями гостиничной индустрии: тенденции и перспективыКирилюк, Ірина Миколаївна
2018Особливості використання комплексу маркетингу та його концепцій на підприємствах готельного бізнесуКирилюк, Ірина Миколаївна; Литвин, Оксана Вікторівна
2018-10-05Банківський маркетинг: сутність, особливості та принципиСтаніславчук, Наталія Олексіївна
2018Формування маркетингової стратегії компанії в умовах глобалізаціїБовкун, Ольга Анатоліївна
2018СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ЗБУТОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМБовкун, Ольга Анатоліївна
2018-12БІЗНЕС-ІНФРАСТРУКТУРА АГРАРНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВАБовкун, Ольга Анатоліївна; Кормишкін, Юрій Анатолійович