Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019-05Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвиткуБержанір, Інна Анатоліївна; Бержанір, Анатолій Леонідович; Білошкурський, Микола Васильович; Вінницька, Оксана Анатоліївна; Гарник, Олена Анатоліївна; Каричковський, Василь Дмитрович; Кірдан, Олександр Петрович; Петренко, Павло Степанович; Стойка, Віталій Олександрович; Стойка, Сергій Олександрович; Коган, Наталія Юріївна; Чирва, Ольга Григорівна; Білошкурська, Наталія Володимирівна; Богашко, Олександр Леонідович; Пачева, Наталія Олександрівна; Слатвінський, Максим Анатолійович; Бондарук, Ігор Сергійович; Мельничук, Юлія Миколаївна; Станіславчук, Наталія Олексіївна; Чвертко, Людмила Андріївна; Барвінок, Максим Володимирович; Демченко, Тетяна Анатоліївна; Бовкун, Ольга Анатоліївна; Гарматюк, Олена Валентинівна; Корнієнко, Тетяна Олександрівна; Побережець, Наталія Борисівна; Мігус, Ірина Петрівна; Подзігун, Світлана Миколаївна; Ящук, Тетяна Анатоліївна; Акулов, Михайло Григорович; Бербец, Тетяна Миколаївна; Кирилюк, Ірина Миколаївна; Литвин, Оксана Вікторівна; Поворознюк, Інна Миколаївна; Слатвінська, Леся Анатоліївна; Штангеєва, Надія Іванівна; Мельник, Вячеслав Вікторович; Дем’янишина, Олеся Андріївна
2019-01Концептуальні основи стратегічного планування маркетингової діяльності суб’єктів господарюванняБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-04-12Екологічний маркетинг як основа підвищення рівня екологічної безпеки.Мельник, Вячеслав Вікторович
2019МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВГарматюк, Олена Валентинівна
2019-01КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-04Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах туристичної сфери УкраїниБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-05Формування концепції стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств як головного фактору оптимізації бізнес-процесівБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-11-19Сучасні проблеми і перспективи економічної динамікиАкулов, Михайло Григорович; Бержанір, Анатолій Леонідович; Білошкурська, Наталія Володимирівна; Білошкурський, Микола Васильович; Гарник, Олена Анатоліівна; Каричковський, Василь Дмитрович; Стойка, Віталій Олександрович; Бондарук, Ігор Сергійович; Гвоздєй, Наталія Іванівна; Слатвінський, Максим Анатолійович; Бержанір, Інна Анатоліївна; Демченко, Тетяна Анатоліївна; Дем`янишина, Олеся Андріївна; Вінницька, Оксана Анатоліївна; Осадчук, Наталія Володимирівна; Корнієнко, Тетяна Олександрівна; Чвертко, Людмила Андріївна; Барвінок, Максим Володимирович; Бовкун, Ольга Анатоліївна; Богашко, Олександр Леонідович; Гарматюк, Олена Валентинівна; Гуменюк, Алла Валеріївна; Пачева, Наталія Олександрівна; Ящук, Тетяна Анатоліївна; Кирилюк, Ірина Миколаївна; Литвин, Оксана Вікторівна; Слатвінська, Леся Анатоліївна; Бербец, Тетяна Миколаївна; Кравченко, Леся Василівна; Поворознюк, Інна Миколаївна; Чирва, Ольга Григорівна; Малярчук, Наталія Миколаївна
2019Навчально-методичний посібник "ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ"Гарматюк, Олена Валентинівна
2019Методичні рекомендації з організації самостійної роботи з дисципліни "Маркетинг"Гарматюк, Олена Валентинівна