Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5210
Title: | Застосування оцінювальних концепцій у закладах середньої освіти Франції. |
Authors: | Литвиненко, Віктор Юрійович |
Keywords: | Застосування оцінювальних концепцій у закладах середньої освіти Франції. |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | У французькій загальноосвітній школі існує декілька рівнів оцінювання учнівських знань, які органічним чином пов’язані зі змістом, формами і структурою навчально-виховного процесу. Перший рівень оцінювання стосується насамперед пізнавальних аспектів діяльності учня, тобто конкретних знань, яких він набув за певний період часу з того чи того навчального предмета. Знання учня можуть бути оцінені вчителем як в усній так і в письмовій формі. Екзаменаційне оцінювання, на відміну від поточного, здійснюється не одноосібно. а екзаменаційною комісією, до якої можуть входити декілька вчителів, а також, у разі потреби, і представники від колективу учнів та батьків. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5210 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Умань 2012 Тези Литвиненко.doc | 37,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.