Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5210
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвиненко, Віктор Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-09T09:25:27Z | - |
dc.date.available | 2016-09-09T09:25:27Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5210 | - |
dc.description.abstract | У французькій загальноосвітній школі існує декілька рівнів оцінювання учнівських знань, які органічним чином пов’язані зі змістом, формами і структурою навчально-виховного процесу. Перший рівень оцінювання стосується насамперед пізнавальних аспектів діяльності учня, тобто конкретних знань, яких він набув за певний період часу з того чи того навчального предмета. Знання учня можуть бути оцінені вчителем як в усній так і в письмовій формі. Екзаменаційне оцінювання, на відміну від поточного, здійснюється не одноосібно. а екзаменаційною комісією, до якої можуть входити декілька вчителів, а також, у разі потреби, і представники від колективу учнів та батьків. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Застосування оцінювальних концепцій у закладах середньої освіти Франції. | uk |
dc.title | Застосування оцінювальних концепцій у закладах середньої освіти Франції. | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Умань 2012 Тези Литвиненко.doc | 37,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.