Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5212
Title: | РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ. |
Authors: | Литвиненко, Віктор Юрійович |
Keywords: | Визначення педагогічних цілей Підбір матеріалу Вибір методів і засобів навчання |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | Оцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації. Діагностичне оцінювання слугує також основою для порівняльної оцінної діяльності вчителя. Таким чином можна сказати, що описова, діагностична і прогностична функції оцінювання органічно поєднуються у практично здійснюваному педагогічному процесі. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5212 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Київ семінар 2015Тези Литвиненко.doc | 32,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.