Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5212
Title: РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ.
Authors: Литвиненко, Віктор Юрійович
Keywords: Визначення педагогічних цілей
Підбір матеріалу
Вибір методів і засобів навчання
Issue Date: 2016
Abstract: Оцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації. Діагностичне оцінювання слугує також основою для порівняльної оцінної діяльності вчителя. Таким чином можна сказати, що описова, діагностична і прогностична функції оцінювання органічно поєднуються у практично здійснюваному педагогічному процесі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5212
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Київ семінар 2015Тези Литвиненко.doc32,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.