Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Віктор Юрійович-
dc.date.accessioned2016-09-09T09:28:53Z-
dc.date.available2016-09-09T09:28:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5212-
dc.description.abstractОцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації. Діагностичне оцінювання слугує також основою для порівняльної оцінної діяльності вчителя. Таким чином можна сказати, що описова, діагностична і прогностична функції оцінювання органічно поєднуються у практично здійснюваному педагогічному процесі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectВизначення педагогічних цілейuk
dc.subjectПідбір матеріалу-
dc.subjectВибір методів і засобів навчання-
dc.titleРІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ.uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Київ семінар 2015Тези Литвиненко.doc32,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.