Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5232
Title: | Основні поняття дослідження проблеми професійної підготовки вчителів англійської мови в Бельгії |
Authors: | Процько, Євгенія Сергіївна |
Keywords: | професійнаи підготовка вчителів освіта Західної Європи |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка |
Citation: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науково-педагог. журн. / СумДПУ ім. А. С. Макаренка ; гол. ред А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – № 3 (47). – С. 128–139. |
Series/Report no.: | УДК 371.134:378(493); |
Abstract: | Мета статті – аналіз основних понять професійної підготовки вчителів англійської мови в Бельгії. Під час дослідження було використано науково-пошуковий метод, вивчено та систематизовано друковані джерела з досліджуваної теми. Вища педагогічна освіта України має сприяти забезпеченню участі держави у формуванні західноєвропейського освітнього простору, розширенню співробітництва з іншими державами в галузі освіти. Нині особливого значення набуває вивчення сучасного змісту та головних понять педагогічної освіти на Європейському континенті, зокрема в Королівстві Бельгія. У статті проаналізовано головні тлумачення основних понять, пов’язаних із педагогічною підготовкою вчителів англійської мови в Бельгії, без усвідомлення яких неможливе цілісне бачення професійної підготовки вчителів на теренах європейської освіти. Ця проблема повністю не досліджена в Україні, тому ми вбачаємо перспективу в подальшому її вивченні. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5232 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Суми 2015.pdf | 353,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.