Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроцько, Євгенія Сергіївна-
dc.date.accessioned2016-09-09T15:46:55Z-
dc.date.available2016-09-09T15:46:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІІ міжнар. науково-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2015 р. м. Умань. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2015. – С. 238–241.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5233-
dc.description.abstractНині особливого значення набуває вивчення сучасного змісту та головних понять педагогічної освіти на Європейському континенті, зокрема в Королівстві Бельгія. У статті проаналізовано головні тлумачення основних понять, пов’язаних із педагогічною підготовкою вчителів англійської мови в Бельгії, без усвідомлення яких неможливе цілісне бачення професійної підготовки вчителів на теренах європейської освіти. Ця проблема повністю не досліджена в Україні, тому ми вбачаємо перспективу в подальшому її вивченні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий ППuk
dc.subjectпідготовка вчителяuk
dc.titleОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В БЕЛЬГІЇuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наша тези 2015.pdf295,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.