Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5252
Title: Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення фахових дисциплін
Authors: Білецька, Ірина Олександрівна
Keywords: іншомовна освіта
іноземна мова
американська школа
початкові класи
програма
вимоги
знання
уміння
навички
іншомовне спілкування
Issue Date: 2015
Publisher: Педагогічний дискурс: зб. наук. праць
Citation: / І. О. Білецька // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ед.. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2015. – Вип. 19. – С. 18–23.
Series/Report no.: УДК 811(07)(477);
Abstract: Здійснено аналіз особливостей навчання іноземних мов на початковому етапі у Сполучених Штатів Америки, базуючись на результатах дослідження провідних американських науковців, що переконливо свідчать про результативність та необхідність раннього іншомовного навчання. З’ясовано, що уряд США зараз працює над удосконаленням іншомовної початкової освіти у всій країні. Основна увага приділяється мовам, які були недостатньо популярними, а зараз мають статус “надзвичайно необхідних мов”, серед них – арабська, фарсі та російська, котрі стали дуже важливими для майбутньої участі держави в світовій політиці. Розглянуто вимоги до розроблення програм з іноземної мови для початкової школи, що передбачає врахування таких параметрів, як розрахунок годин, проект навчального плану, навчальні матеріали, педагогічний персонал, рівень знань учнів, вибір мови, координування і ефективність.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5252
Appears in Collections:Факультет іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.