Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5258
Назва: ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА
Автори: Кравченко, Леся Василівна
Ключові слова: активна трудова позиція,
предметно-перетворювальна діяльність
позаурочна діяльність
учні основної школи
Дата публікації: 2009
Видавництво: Умань: СПД Жовтий
Бібліографічний опис: Кравченко Л.В. ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА
Серія/номер: УДК;37.035.3
Короткий огляд (реферат): У монографії розкриваються теоретико-методологічні засади формування активної трудової позиції учнів загальноосвітньої школи у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, визначається вплив чинників та роль мотивів і стимулів у формуванні активної трудової позиції школярів. Розроблено технологію організації позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, обґрунтовано педагогічну модель формування активної трудової позиції учнів у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, подано результати експериментальної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5258
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNIa_AKTYVNOI.pdf.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.