Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5258
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Леся Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-12T09:56:30Z | - |
dc.date.available | 2016-09-12T09:56:30Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко Л.В. ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5258 | - |
dc.description.abstract | У монографії розкриваються теоретико-методологічні засади формування активної трудової позиції учнів загальноосвітньої школи у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, визначається вплив чинників та роль мотивів і стимулів у формуванні активної трудової позиції школярів. Розроблено технологію організації позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, обґрунтовано педагогічну модель формування активної трудової позиції учнів у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, подано результати експериментальної роботи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань: СПД Жовтий | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.035.3 | - |
dc.subject | активна трудова позиція, | uk |
dc.subject | предметно-перетворювальна діяльність | uk |
dc.subject | позаурочна діяльність | uk |
dc.subject | учні основної школи | uk |
dc.title | ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА | uk |
dc.type | Monograph | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
FORMUVANNIa_AKTYVNOI.pdf.pdf | 1,44 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.