Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2016-09-12T09:56:30Z-
dc.date.available2016-09-12T09:56:30Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКравченко Л.В. ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКАuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5258-
dc.description.abstractУ монографії розкриваються теоретико-методологічні засади формування активної трудової позиції учнів загальноосвітньої школи у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, визначається вплив чинників та роль мотивів і стимулів у формуванні активної трудової позиції школярів. Розроблено технологію організації позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, обґрунтовано педагогічну модель формування активної трудової позиції учнів у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, подано результати експериментальної роботи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: СПД Жовтийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.035.3-
dc.subjectактивна трудова позиція,uk
dc.subjectпредметно-перетворювальна діяльністьuk
dc.subjectпозаурочна діяльністьuk
dc.subjectучні основної школиuk
dc.titleФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКАuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNIa_AKTYVNOI.pdf.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.